Curs de BRANDING personal!
Curs de BRANDING personal!

Curs de BRANDING personal!

Curs de branding personal

Ce este brandingul personal?

– este un ansamblu de elemente tangibile si intangibile care exprima valoarea unei entitati.

Poate fi vorba de o entitate comerciala sau o entitate individuala.

Care este valoarea TA in ochii celorlalti?

Cand iti creezi un brading personal „TU” creezi realtii mai usor cu ceilalti cand faci o promisiune – te tii de ea – construiesti incredere.

Branding = contruirea unei legende, unui proiect

Cand lucrezi la brandul tau personal nici macar nu te gandesti la clienti ci te gandesti ce ai tu unic de oferit.

Cine trebuie sa-si construiasca un brand personal?

Oricine are valoare, orice om are valoare.

Cum lucrezi la brand?

Va propun acronimul ADN.

Autenticitate – pct. 0 – ce te distinge in piata?
Distinctie
Notorietate

Obtine parerea a 30 de oameni. Care sunt 3 lucruri care is vin in minte atunci cand te gandesti la mine? Sau cand vezi numele meu?

* Cum creez impactul pe care mi-l doresc prin branding personal?

1. concepi
2. construiesti , scrii o carte, un articol, dezvolti un site, particip la expozitii, seminarii, apari intr-un TOP

Pune-ti intrebarea: CARE E VAAOREA MEA IN LUME? La ce sunt bun? Ce as putea sa scot pe taraba si care sa fie cumparat rapid?

Construieste o legenda, tu esti eroul din legenda ta.

– creeaza un set de povesti, nu creezi doar expunere ci si un impact emotional – lider autentic inspirational

– fii consecvent cand iti transmiti povestea – ii convingi pe oameni ca drumul tau merita aplaudat nu neaparat urmat, asta daca iti descoperi grauntele de autenticitate

– sa ai o reclama, o poveste de 30 de secunde/minute , sa fie atat de penetranta si generatoare de curiozitate

OK ! Cum imi construiesc brandingul?

1.  Clasifica-ti foarte bine ce vrei, ce vrei sa obtii, ce vrei tu foarte bine? La ce esti bun? Uita-te la istoria ta din spate care ar putea sa iti sustina aceasta expertiza, chemare, talent, misiune.

2. Scrie la modul cel mai clar – declaratie de 30 de sec.
Ce faci tu atat de bine / interesant incat o persoana care are numai 30 de secunde sa spuna ” uite cartea mea de vizita, suna-ma sau te sun – practic cum poti fi SIMPLU si MEMORABIL ?

3. Care sunt valorile tale nucleu? – care iti da culoare/stil
Ce e important pentru mine? De ce e asta important pentru mine ? (de 3x pune-ti intrebarea)

4. Cunoaste-ti clientul tau (Ce caine are el, ce mananca la pranz, unde lucreaza etc) Atunci cand stii detaliile, care e problema clientului? Care sunt nevoile voastre?

5. Vorbeste inspirational. Ofera o imagine vie. Vorbeste cu PASIUNE. Exerseaza ca atunci cand spui ceva sa aiba greutate, cuvintele. Sa stii niste povesti ale clientilor tai satisfacuti (altfel nu te lauzi)

6. Mediu de branding (ce ceas ai la mana, ce masina ai?)
Felul in care te imbraci sa corespunda felului tau de a fi.

TU ai un brand de persoana riguroasa – iar cand intra in biroul tau x, e dezastru => discrepanta f. mare

Unitatea mesajului – daca ai o poza transmite aceeasi poza in toate mediile.
Principiul expunerii: valoarea perceputa = numarul de expuneri

Mesajul sa fie si pe blog si la client si in ziar.

Masculinist-Email-Service-sub-Articol

Descoperă conținut exclusiv și bucură-te de beneficii speciale!

Abonează-te pentru articole exclusive și primești gratuit ghidul meu special.

Mulțumesc că te-ai abonat. În curând vei primi prin email și ghidul gratuit. Verifică și folderul spam!

Verified by ExactMetrics